Wednesday, November 23, 2011

Budak ini tak suka makan ubat yer

Anak dara aku nie kan makin besor makin cerdik kalo nampak aku pegang picagari dia dah siap2 kemam mulut ketat2.. Tau jer yang aku nak bagi makan ubat.. Pastu geleng kepala kiri kanan tanda protes tak nak makan ubat.. Hehe kiut jer kan.. Kecik cinonet macam nie pun dah tau beza mana satu ubat..

Ketawa terbahak2 aku nengok peelnye.. Kelakar pon ada.. Bila aku sua botol susu elok jer dia bukak mulut tapi bila sua picagari cepat2 dia tutup mulut hehe

Ohyer kalo sempat nanti aku snap pic Esya tak mau makan ubat eh..

Anak korang pon sama gak ker? Sapa anak dia yang pandai makan ubat ha? Wahwah teror lah dia clap..clap..clap..

4 comments:

Zana Adieyza said...

zana yg dah besar ni pun x suka makan ubat gak.. apakah???

JIVEBUMZ said...

zana,
ahaaa boleh la geng ngn esya hikhik

izyandyiean@life said...

Azza ni lum pndi respon gtu..tp kalu mkn ubat mesti muntah blk..mbuak2 muntah kuar...cian plak..so mmg xbg mkn ubat da skrg.,..;(

mekchu said...

rasanya budak baya2 eisya mmg akan takut makan ubat.. sabooo byk2 kalo nak bg dia makan ubat..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site