Tuesday, December 11, 2012

Kembali bekerja

Yer saya dah kembali bekerja pada 7 Disember iaitu besamaan dengan hari jumaat lepas. Keje sehari aje lepas tu weken. Kerja lagi semalam dan hari ini kembali bercuti sempena besday sultan selangor. Nice kan??? ahaakkk

Korang yang bukan area selangor nie jangan la jeles hokey.. hikhik nanti tiba masa korang cuti pulak..

Hurmmm sebenarnya jejari nie dah gatal bebenor nak update blog tapi apakan daya.. banyak sangat perkara yang perlu di buat di opis. Nampak gaya kat opis memang tak dapat nak update lah yer. Takut sebenarnya nak pakai line opis sebab kitorang memang ade pasang "content filtering".. mau nanti HQ dapat detect asek keluar url jivebumz aje.. hoiii tatottttttttt!!

Maka kene usaha lebih untuk curik2 berblogging diwaktu malam..insyaallah.. bergantung kepada keadaan anak2.. kalau dorang ok senang la mama dia nak on9 kan.. kalo tak..tak dapatlah.. tunggu la dorang tido dulu huhu


Nie pic hari jumaat lepas... first day nak anto Sara ke BS dia.. perasaan nebes mengalahkan orang nak pergi berperang hewhew... sayang weh nak anto anak kat orang setelah 90 hari hidup bersama.. Pagi tu aku bangun seawal 6 pagi.. siapkan esya dan sara.. sempat la ngepam susu untuk sara. phewww

BS sara dah siapkan katil untuk sara..yeayyy nampak sangat selesa sara di dalam tu.. lega hati ini.. tak de lah risau takut budak2 pijak anak aku nie karang sebab dia duduk di atas.


Katil BS sediakan.. aku cuma bekalkan tilam aje.. terima kasih BS kak elly chayanggg  :)

Sara pagi itu.. mata dah bukak besau dia yer! mesti dia dapat rasa mama nak tinggalkan dia lah tu.. mujur dia baik sangat dan tak nangeh kalo idak susah hati mama sayang..


Tinggalkan anak dengan 1001 perasaan.. semoga anak2 ku baik2 aja di rumah BS mereka..

perempuan gediks ahahaa.. nak show dia dah kuruih lettew ekekeke

Masuk opis ramai yang tegur aku kurus bebenor hehe.. ada yang tanya aku buat apa kat rumah? exersice ker? buat sit up sehari brapa kali??? erkkkk tak de maknanya.. aku nie bukan rajin nau nak exersice... ntah aku pon tak tau.. mybe sebab susukan anak kot.. dan buat keje2 rumah.. itu aje.. lagi pun aku jenis yang cepat kurus..dan cepat naik.. Alhamdulillah berat kembali ke asal jaman anak dara dulu kot.. 55 kg :)

Opss sebenarnya nak buat entry kembali kuruih tapi buat tajuk kembali bekerja ekekeke

ok babai



No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site