Saturday, December 22, 2012

Kami ibarat Power Puff Girl

Sudah hampir 2 minggu aku mula kembali bekerja. Minggu pertama tu agak kelam-kabut nak set masa. Alhamdulillah minggu yang ke dua nie nampak ok sket lah tidak la nampat kalut sangat. Yang penting wajib bangun awal iaitu jam 6 pagi kalo lambat sket abeslah dua2 pon lambat dan dua2 pon punch card konpem merah hehehe

Di opis memang bizi sesangat.. tak menang tangan.. duduk di workstation pon kejap2 aje.. selebihnya keja meround hehe.. eh ini bukan meround saja2 ok tapi meround sebab ada keja lah!

Semalam hari jumaat bos celebrate birthday kitorang... aku (ogos), Za (september) dan nurul (oktober).. kek ni aku yang tolong oder kat Garden cakes and cookies.. so tak benda nie tak jadi kejutan sangat lah sebab memang dah terang2 bos bagitau pastu suh oder kek plak tu dan dia bayar hehe.

Tarra... kek power puff girl untuk kitorang..... TERIMA KASIH BOS!!!!!

Macam biasa harus posing2 dulu depan kek besday setahun hanya sekali nie ken hehehe. Rasanya dah 2x bos celebrate besday kami.. terima kasih tak terhingga bos semoga sentiasa murah rezeki..amin

Nurul n za masing2 sedang peknen... za due bulan 2 dan nurul pulak bulan 3.. hai lepas nie makin tambah bizi la kitorang sebab tak cukup staf.. bos aku yang comei2 tu kat belakang aku tu..nampak tak?? single lagi u!! sapa mau??? hehehe


Kami diibarat seperti power puff girl maka tanpa kami di opis nie maka tak berjalan lah keje2 kat opis nie hakhakhak #pitam

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site