Tuesday, June 5, 2012

Sembang-sembang

Assalammualaikum wbt..

Korang dah makan? Aku baru lepas makan nih.. nasi ayam jer tapi rasa macam makan kfc dah.. sedap tak terkata.. mungkin sebab teringin punya pasal kan.. arinie malas nak keluar pegi beli makanan.. tiba-tiba pening kepala sebab mencari senarai kehadiran miting tak jumpa2 huhu frustttttttttttt! frust sebab careless.. mencik taw! selalu tu elok jer aku simpan.. ntah kali nie nape ntah.. huhu selalu sangat lupa.. hurmm ini mungkin sebab faktor usia.. tak pon sebab peknen :P

Dah lama kan tak menaip kat sini.. dalam kepala nie macam2 nak cerita.. tapi tulah.. aku tidak berdaya.. hendak menjadi blogger tegar lagi.. mesti korang pon bosan kan? bukak belog aku jer tak de benda yang menarik... apa boleh buat.. dulu lain sekarang lain.. dulu bujang sekarang dah kawen hewhewhew

Itu semua alasan tak boleh pakai yer uols... sila abaikan yer....

Sekarang usia kandungan aku dah masuk minggu ke 26.. Alhamdulillah segalanya berjalan lancar.. tiada alahan yang teruk2... so far ok lah berbanding yang pertama dulu.. eh yang pertama dulu pon tak de alahan jugak... cuma badan nie lah rasa penat sket.. bila balik rumah tu rasa lembik jer kaki nie.. yelah mana nak layankan anak...suami..buat keje umah..itu ..ini..hurmm.. tapi kalo kat opis nie ok lagi lah.. laju jer berjalan ke sana kemari.. sebab tu best lagi duduk opis kekekeke

Aku masih menyusukan esya.. tapi bukan sepenuhnya lah.. menyusu bila dia nak aje.. kadang tu bila dia gian sangat aku bagi la.. itu kalau hari minggu bila aku bersama dengan dia.. tapi.. bila malam hari... esya mesti cari aku.. mesti nak nenen dulu baru dia boleh tido... kesian dia.. susu aku kan dah merudum.. ntah banyak manalah yang dia dapat minum tu.. ntah2 1oz pon tak sampai kot.. perit tu usahlah ko tanya... memang perit sangat.. sabar jelah.. demi anak.. aku tak sampai hati nak pisahkan dia.. Insyaallah lepas bersalin nanti kalo ada rezeki bolehlah dia berkongsi dengan adik dia.. harap sangat2.. mudah-mudahan Allah permudahkan...

Amin...

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site