Tuesday, June 26, 2012

Hepi 2nd anniversary to me and my hubby...

Ehem2... Assalammualaikum wbt..

Hepi 2nd anniversary untuk kami berdua.. eh macam tak caya jer kan dah masuk tahun yang ke 2.. pelbagai asam garam dalam rumah tangga telah kami tempuhi bersama.. Syukur alhamdulillah berkat kesabaran, kesetiaan dan kejujuran kami dapat bersama sehingga ke hari ini..

Mudah-mudahan Allah permudahkan segala2nya.. tak sanggup berpisah denganmu sayang...

Meh aku up sket gambar masa nikah dolu2.. eh tak de la dolu sangat baru 2 tahun jer pon berlalu... tanggal 26 jun 2010 kami sah bergelar suami isteri dengan sekali lafaz.. orang kata kalo sekali lafaz tu "gelojoh" namanya hakhakhak


Masa nie pipi aku tembam sket.. eh sekarang pon tembam jugak per.. masa dalam pantang jer kempis sket hehehe itu pon sebab tak berani makan banyak2...


jam di dinding itu menjadi bukti yang kami telah disatukan pada sekian tarikh dan waktunya ahaks2


kucupan pertama suami dan isteri.. nebes giler ko time nie ramai mata yang memandang..

posing2 tak henggat almaklum lah pengantin baharu.. bukan kene buat keje dapur pon so bizikan diri dengan memosing jer lah

ehem2... kiss sket2 dlu..

dan last sekali bergambar ala-ala hero dan heroin hindustan... kehkehkeh


dikurniakan seorang puteri.. oh ye gambar lama nie.. gambar baru tak de sebab payah nau kami dapat bergambar bersama2 hukhuk *nangessssss

Insyaallah bulan 9 nanti bakal menerima seorang lagi cahaya mata... gender dah tau.. hehehe mudah2an bertambah lagi kebahagian kami dengan kehadiran orang baru tu nanti.. aminnn

2 comments:

therosputih said...

akak...adjust tarikh kawin tuh...salah tulis tahun lah...hehehe

rasa cam baru je bace entry2 persiapan nak kawin dulu kan...hehhehe...selamat ulangtahun akak...

LuthfiMY said...

aik? dah nak masuk no.2??
wwahhhhhhh...

selamat ulangtahun kak!

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site