Monday, June 11, 2012

Genap 5 tahun bersama....

Syukur ke hadrat illahi hari ini 11 jun 2012 genap 5 tahun saya berkhidmat di sini.. wahhhh terasa begitu senior la sangat kehkehkeh
perasan senior ok!

Akceli saya mula bergelar penjawat awam pada 24 Mei 2007.. masa tu lapor diri kat JPA eh JPA ke JPM eh..erkk konpius sudah mak.. macam lama sangat dah.. abes lupa semua..

Duduk putrajaya 3 minggu then dapat transfer ke negeri Selangor..yahuuuu! suka sangat sebab sebelum dapat keja gomen memang dah keja kat area shah alam nie.. so senang lah nak cari umah sewa semua tu..

Hari ini sedar tak sedar dah 5 tahun mencari rezeki kat sini.. kat Jabatan Kehakiman Syariah Negeri Selangor.. dikelilingi hakim2 yang arif lagi bijaksana hehe dan kawan2 serta bos yang disayangi.. best tau keja kat sini.. no more tension.. hepi2 sokmo..

Mudah-mudahan lama lagilah saya kat sini kan.. sebab malas nak pk nak tinggal kat mana apa semua tu..

Akhirkata..terimalah sekeping gambar senyuman saya hari ini.. dengan tudung yang kemek2 plus pipi tembam hehehe

pstttttttt: Semoga saya lebih rajin bekerja pada masa akan datang..aminnn

2 comments:

therosputih said...

tudung kemek pipi kembang tapi maintain sweet maaaa....

FRB said...

selamat bekerja dgn bersungguh-sungguh

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site