Sunday, May 1, 2011

Untukmu Esya

Hari ke 3 berpantang aku mengalami bengkak susu.. Sakitnya hanya Allah yang tahu.. Masa tu aku masih lagi di Hospital.. Mujur ada nurse yang tolong ajarkan macam mana nak buat kalo jadi bengkak susu nih.. Terima kasih yer nurse dan juga sister kt Hospital Serdang yang sudi bantu aku.. Balik rumah mertua aku cuba pam tapi hasilnya sangat2 tak memberangsangkan.. Sikit giler! Alhamdulillah selepas beberapa hari hasil kesabaran ku susuku bertambah dari sehari ke sehari. Aku amalkan makan sayo sawi dan minum horlick.. Alhamdulillah kesannya sangat cepat.. Susu bertambah sampai meleleh2 hihi. Ini pun petua daripada kawan2 di fesbuk. Terima kasih korang! Dan kat atas nie hasil perahan pagi tadi jap jer aku pam sebab sebok nak g mandi.. Harap2 pasni bertambah lah lagi stok susuku untukmu Esya...
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

4 comments:

therosputih said...

bagus2....nnti bleh try makan lobak putih tu plak...

yuyu jannah said...

nnt share la macam mana nk bg hilang bengkak susu tu..byk yuyu tgk newmoms kena bengkak susu.ada yang sampai demam2...

@in said...

salam

momy esha.. nanti cuba explore blog ni yer. banyakkkkkkkk sangat info pasal susu badan ni. dari segi petua nak banyak kan susu..dan macam2 lagi la.. kalo tgk gambor stok susu dia, membuat kiter sangat semangat nak bg susu badan kat anak. ni salah satu blog yg cik bunge rajin terjahh.
Selamat berpantang yer...

http://memorisusuanku.blogspot.com/

pRincESs_N said...

Congratz sis..teruskan usaha bf esha..!!

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site