Wednesday, May 18, 2011

Esya 1 Bulan

Assalammualaikum wbt sume..

Hari ini genaplah 30 hari usia Qalesha Irdina.. cepat jer kan masa berlalu.. terasa macam baru jer lahirkan dia semalam.. ehee padahal suka masa cepat jer berlalu.. cepat sket abes pantang nih :p

Perkembangan Esya setakat nie..

  • Berat badan, huiii terasa dah berat sket.. kaki dan tangan dah nampak ketul-ketul.. ini semua berkat BF Esya.. syukur alhamdulillah
  • Suka mengeliat sambil berbunyi.. huii kalo dia mengeliat macam orang besor suaranya... hii comel!
  • Dah pandai mengamuk.. mengamuk kalo lambat bagi susu kat dia siaplah nanti dia ekkkkkk kuat.. so kena cepat2 angkat dan susukan dia..
  • suka berak... hoho anak dara aku kuat berak nih! hihi
  • suka senyum sorang2... time tido pon dia boleh tersenyum sorang2.. tengah mimpi ke apa tak tau lah
  • suka bangun jam 3,4,5 pagi pastu susah nak tido balik
  • suka di riba... adeiii jenuh la mama ngah babah nak riba Esya selalu.. kena cari buaian jugak nanti nih
  • suka mandi.. kalo mandi lama2 pon tak pe Esya rilek jer boleh tido plak tu hiii
  • suka bunyi2.. time tido pon dia boleh bunyi2 tau..haa kelakar anak aku nie.. ingatkan nangis rupanya bila kita tengok dia elok jer sedap dia tido
ok itu jer dulu perkembangan Esya setakat sebulan nie.. minggu depan cukup 6 minggu Esya nak kena pegi klinik untuk cucuk Hepatatis B..

pic Esya terbaru.. sejibik rope babah dia.. rope mama tak de langsung! uhuk uhuk


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

4 comments:

mommie yuyu said...

amboi sedapnya tdo..x berbedung dh ke mama?habisla anak dara suke berak ek..bucuk la esya ni..hehe gurau je..kejap je kan masa berlalu

pRincESs_N said...

Weee...pp esya da bkilat..da bam2 gepren sorg ni...kak..mmg klo baby yg fully bF kerap iyak..cz susu tu mudah hadam...doz kate everytme u change diaper baby msti iyak...go bF go!

AnaLyana said...

kejap je esya dah sebulan. rasa macam baru je melawat kak ila masa dia 2 hari hari tu..huhu

^effa^ said...

sedapnya nama die.. qalesya.. very comel and bam2 .. hope my baby pun comel.. heehe.

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site