Monday, May 16, 2011

28 HARI

Assalammualaikum wbt...

Apa khabar semua rakan2 blog ku? mudah-mudahan anda semua dalam keadaan yang sihat walafiat hendaknya... amin

Mohon maaf kerana aku sudah mulai kurang menghapdet di belog.. asyik giler menghapdet di fesbuk saja ahaha kemalasan sudah.. hari ini aku gagahkan juga "ON LAPPY". Kata orang tua2 time pantang tak boleh membaca, tengok tv dan kena banyak berehat.. takut mata rosak.. aku takut2 jugak nak menghadap lappy nie.. tapi tak per lah aku sambil2 kejipkan mata yer demi nak hapdet nye pasal..

Ok lah seperti yang korang sedia maklum aku kan dah bersalin si bobo tu kan.. sedar tak sedar hari nie dah masuk hari yang ke 28 taw! cepat kan? padahal kalo boleh nak lagi cepat :P serious kalo boleh aku nak lagi cepat masa berlalu! lagi cepat lagi bagus.. cepat sket aku abeskan pantang nie... bosan ok! banyak aktiviti terbatas..

Ekceli aku masih berpantang di kajang rumah mertua.. Insyaallah kalo tak da aral pada 28 hb Mei nie aku akan pulang ke rumah sendiri di shah alam.. yeahhhh rindu sama rumahku! pasti ramai yang tertunggu2 kepulangan kami kan? ahaaa perasannya... ok kepada blogger2 yang nak datang melawat kami nanti bolehlah terus ke rumah yer.. ada ker yang nak datang nie? ahaha

erk aku nak tulis apa sebenarnya nie??? grrrrr

tetiba idea tu hilang... ada banyak benda yang nak aku ceritakan.. tapi aku rasa tunggulah dulu.. abes pantang kang aku stori satu2.. banyak benda yang nak aku kongsikan bersama kalian.. terutama sekali kepada bakal2 ibu.. dan aku juga nak berkongsi pengalaman dengan mommy2 otai kat luar sana.. yelah aku kan baru beranak sorang so banyak benda yang aku tak tau dan perlu aku pelajari..

ok la uols ada masa aku hapdet lagi yer... dan aku nak mintak maaf banyak2 kat korang sebab tak sempat nak balas komen2 korang kat belog aku nih.. harap korang faham lah yer kesibukkan sebagai seorang ibu melayan anaknye nie :)

k luv uols!
terima kasih kerana korang sudi singgah kat belog aku nih!
mmuuuaahhhh

3 comments:

*luv Syahnia* said...

orait dear..
nanti cik ain dtg ke umah
mahu cedok pnglaman..
*pdhal kawen pun blom* hihi

Bigdaddyz said...

perkahwinan itu satu perjalanan yang penuh dengan keindahan...

^effa^ said...

bestnye,, takpe nanti dah abis pantang baru ber blog.. take care ;)

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site