Thursday, August 16, 2012

Selamat hari raya aidilfitri 1433 H


Orang lain semua publish  kad raya family apa kata aku letak kad raya dengan kawan2 opis hehehe ( tolong promote rakan seopis)

yang sebenarnya malas nak deco kad raya family ken so kita letak lah kad raya opis nie... oklah kan daripada tak ade hehe #alasan

Sempena Syawal yg akan menjelang tak berapa hari lagi nie.. aku mohon ampun dan maaf sekiranya ada salah dan silap sepanjang berblogging selama ini.. kalo tersalah taip dan sebagainya tu harap dimaafkan.. mohon kalian doakan supaya aku selamat bersalin nanti.. dapat bersalin normal.. janganlah bersalin lagi raya nanti.. aku nak makan puas2 dulu.. kalo boleh :)

Kepada yang pulang ke kampung halaman tu berhati2 ketika memandu.. pandu cermat k.. jangan ikut perasaan! semoga selamat sampai ke tempat yang dituju.. aku raya kat kajang dulu tahun nie turn sini lah beb.. insyaallah raya ke 2 or ke 3 nanti baru balik kampung aku yahuuuu

tak sabar nak jumpa mak, adik beradik yg lain, sanak saudara dan kawan2 di kampung.. rindu..rinduu..rinduuuu semuanya...

tak lupa nak ziarah pusara ayah... semoga roh ayah tenang disana.. walaupon kita sedang bergembira jangan lupa pada yang sedang berduka ok

eh tiba-tiba ada gambar raya kami sekeluarga tahun lepas hehe sambil diperhatikan oleh mak aku



akhirkata diucapkan kepada semua pengunjung blog jivebumz

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

 MAAF ZAHIR DAN BATIN... daripada kami sekeluarga..ila, izat & esya 

1 comment:

Fatin Zaini said...

salam aidilfitri,,

fatin zaini datang jadi follower baru anda d'malam raya :)

salam pekenalan ^_^

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site