Wednesday, August 15, 2012

Duit raya...lampu raya...

Hai macam-macamlah dekat nak raya nie.. semuanya pasal raya.. cerita pasal raya nie korang dah tukar duit raya ke? aku dah tukar pada 9 ogos aritu.. maklumlah dapat bonus ken terus cepat2 tukar.. kalo lambat2 kang duit baru dah abes..

Tukar sikit aje..idokla banyak beria.. tahun nie raya ala kadar aje pon.. risau takut bersalin awal.. so persiapan lebih ke arah menyambut orang baru berbanding raya.. mudah-mudahan baby nie kuar lepas raya lah yer.. kalo kuar sebelum raya abeslah.. tak sempat nak merasa ketupat rendang segala hoho

ini bukan duit raya aku semua tau! tapi duit kitorang semua kat unit aku nie.. mintak tolong member tukarkan.. eh dia tukar ngan kawan dia.. bukan tukar kat bank tu.. kawan dia datang naik moto jer daripada kl plak tu bawak duit baru berlambak2 selamba aje.. iks iks iks berani betul lah dia.. kata member aku nie dia ada kabel (kawan) kat bank.. so dia tukar banyak2.. kitorang hanya bank in kat dia jer pastu dia akan bawak duit raya tu.. so tak perlu la menyusahkan diri beratoq panjang2 kat bank sane hehehe

So tahun depan pon mau tukar dengan brader tu lagi lah..senang..

Kat opis nie semuanya muka tak bersemangat.. muka nak cuti awal.. balik awal... haha termasuklah aku.. tak de mood nak kerja weh.. bila tak da mood tu apa lagi dorang yg hero2 ( 2 org je pon hero) nie dapat ler idea nak menggantung lampu raya.. beginilah hasil kerja tangan dak laki kat opis aku nie.. santek tak lampu raya weols??? hehe 

 bila pasang lampu nie secara otemetik kene tutup lampu yg lain kalo tak tak santek la kan.. so bila tutup lampu lain tu semua kepala dah atas meja meja hehehe tido ler apa lagi!

bos kitorang plak dah start cuti arinie.. tinggallah kitorang berlima.. masing2 start cuti rabu sampai jumaat depan.. yang bos aku pulak hari rabu depan dah start keje.. kesian.. bos berkorban demi anak buah.. memandangkan bos masih lagi bujang so bos kena redha yer.. kami yg dah bersuami / beristeri nie kene bagi peluang sket hehehe

mati la kalo bos baca belog aku nie : p mesti dia akan cepat2 pi cari jodoh supaya tahun depan boleh cuti lama..hehehe

ohye tahun lepas aku dah berkorban yer.. aku dah kerja awal lepas cuti raya tu so tahun nie tak dapek lah yer.. sebab aku raya kat umah mertua (kajang) pastu baru balik kg aku (parit buntaq) so kene lah lama2 sket kat kg aku.. baru adil! yer tak?? hehehe abes la kalo somi aku pulak baca statement aku nie hikhik sori yang... i lap u!

oklah nak buat keja tak da mood so kita buat lite2 aje yer petang kang nak pi klinik pulek.. check up weh.. doakan supaya kandungan aku baik2 belaka yer..

tata


No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site