Wednesday, November 28, 2012

Syukurlah blog ku sudah kembali normal

Selama hampir 2 minggu blog aku jadi giler! huuhh stress ok! bila orang search jivebumz tapi tak boleh buka.. kene sign in la bagai.. dengan aku2 sekali kena sign in ok.

Mujur ada kawan-kawan yang bagitau aku. Kalo tak memang confirm la tak de sapa yang baca blog jivebumz nie kan? hahaha oleh itu aku tau aku ada peminat yang tersendiri.. ecewahhh perasan sungguh buwekkk untuk diri sendiri

Ok terima kasih kepada kawan saya iaitu Masriyah yang berada di Aloq Staq, kedah. Beliau lah yang pm saya bagitau perkara nie. Tak lupa juga Mekchu yang prihatin cepat2 bagitau kat twitter. Terima kasih banyak2 yer.. sayang korang berdua...muahhhh 3x hehe


Mama dan Sara bambam
Dan yang paling penting akaun Nuffnangku dah kembali normal... dah kembali kepada glitterati ok :) haruslah senyum sampai ke telinga sebab iklan masih on going lagi tu hehe

Lepas nie rasa macam nak beli tab 2 lah.. senang sket nak apdet #alasan

alamak baby sara sudah bersuara...babai n jumpa lagi semua :)

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site