Thursday, March 21, 2013

Yeay Sara dah bersunat!


Phewww lega weh bila selesai sunatkan Sara.. dah lama plan nak g sunatkan dia asyikla tertangguh... umur makin lama makin meningkat.. kaki makin lama makin menggedik mana aku tak risau.. so pagi nie aku tekadkan hati bawak juga Sara pegi klinik biarpun tanpa babah di sisi hukhuk

Babah keje jauh so tak payah susahkan babah biar mama aje yang bawak asalkan Sara selamat disunatkan.. see betapa kentalnya mama sara buekkk haha


Sara.. sebelum..semasa dan selepas di sunatkan...

Nangis kejap aje.. sebab sakit kan.. dapatlah aku tengok camna doktor tu sunatkan.. alahai sikit aje pun.. syaratnya setitik darah.. dulu masa Esya aku tak berani tengok kali nie memang aku tengok sendiri.. kental kan?? hakhak

Macam biasa klinik yg menjadi pilihan mestilah klinik Ajwa Seksyen 15.. Bayaran rm32 sahaja.. masa esya dulu rm30 so dah naik 2 hengget yer..

Lega sesangat aih... dengan ini oficially Sara dah bergelar anak dara yeayyyy di usia 6 bulan 11 hari :)

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site