Monday, July 9, 2012

Bertemu ustaz Don Daniyal

Nie cerita minggu lepas.. Jais ada buat program ceramah sempena menjelang ramadhan...dorang jemput ustaz yg sdg fames di amor skg nie.. Sape lagi tak lain tak bukan ust Don Daniyal Don Biyadid..

Aisey macam tak percaya dapat bergambar berdua dengan ust muda yg sgt femes di tv alhijrah nie.. Korang pernah tgk x rancangan 30 minit ust Don?? Sape tak pernah tgk rugi tau! Sbb tak kan kenal ust nie..

Aku pon tengok rancangan tu kalo x xkenal jugak hehehe.. Ceramah yg disampaikan oleh ust Don sgt best dan kelakar.. Cakap penang pekat kemain.. Mmg best sangat3x..wah puji melambung nih :)

Masa nak ajak bergambar nie aku ade ckp kt ust don "ust boleh kita bergambar?" "Saya org kg ust nie" "org mana, tnya ust Don" "org parit buntaq" hehe.. "Oh sy dlu skolah kat smka nibong tebal"... "Ooo dekat tu ngn umah sy" pastu abes...

Hehe korg paham ke x dialog nie? Hehehe wat2 paham lah yer.. Taip kt enpon nie xpuas nk edit2 main taip je..

Ada iras2 mcm adik bradik x? Hehehe

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

4 comments:

therosputih said...

jangkit kat baby kang....

mekchu said...

kitorang plan nak jemput ustaz don bg ceramah bln puasa nih.. masih deal dgn PA dia.. nak amek gmbr mcm tu jugak (jeles)

nabilazhar said...

Salam.bleh kongsi x nmbor tel PA ustz don

JIVEBUMZ said...

nabilazhar,
Sori saya tak de no tel ustaz don coz sy g dengo ceramah dia anjuran jais.

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site