Thursday, June 19, 2014

Penawar selsema dan sakit tekak




Vitamin yang menjadi pilihan ketika saya selsema dan sakit tekak


Assalammualaikum semuaaaaaaaaaaaaaa.... wow panjangnya semua tu kan haha. Itu menunjukkan hormon gembira saya nie membuak2. Eceh membuak la sangat. Yelah kejap lagi nak pi family day husband di Melaka. Yahuuu melaka mu tunggu ku datang!!!

Baiklah nak share skit nie.. berdasarkan pengalaman saya sendiri. Minggu lepas selsema selama hampir seminggu uols. Ditambah pulak dengan batuk ayooo memang sengsara sket la keadaannya... mujurlah tak demam syukur alhamduillah. Hampir nak demam jugak aku rasa.. tapi cepat-cepat telan nutriferon dan vitamin C. Seperti gambar diatas.

Setiap hari wajib amek selama 3 hari berturut-turut. Hasilnya alhamdulillah cepat lega.. tak payah ler nak amek ubat demam atau panadol. Syukur alhamdulillah sebab tu aku likeeee sangat dengan produk shaklee nih. Tak caye kome try! hehee

Lepas aku dah sihat tu kan.. husband pulak kene... aku pon suh dia telan benda yang sama... best kan dapat share each other... beli dan makan untuk seisi keluarga... 

ok tu je nak share. Kalau nak tahu lebih lanjut mai pm lekaih

ila kamilah
012-5417451

-love u shaklee-

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site