Monday, May 26, 2014

Order produk shaklee dengan online sahaja


 Assalammualaikum...

Sekarang nie semua nak mudah nak cepat aje. Semuanya dihujung jari kata ko! nak order shaklee pon senang banget... klik3 barang dah sampai. Ai loikeeee 1000x tau! haha

Serius senang! dulu kan masa shaklee belum buat sistem online nie aku terpaksa ke HQ di Empire Subang sana. Beratuq panjanggg baq hang! ermmm sekarang koser aku nak pi beratuq panjang lagi buat lengguh kaki mak encik aje tau. Haha berlagak betul...


 Yang penting ko aktifkan bank kad sebagai debit kad. So tak payah susah2 la nak apply kad kredit ker kan. Macam aku tak suka berhutang. Nanti jenuh pulok nak membayarnyepon. Ok maybank dan cimb dah boleh buat debit kad so tak de masalah lah kalau korang nak buat. Cuma kol bank dan bagitau dorang serta berapa limit nak buat untuk sehari pembelian dibuat. Macam aku buat rm5k terus. Pastu jangan lupa pi aktifkan dekat atm mesin pulak amaun yang kita nak hadkan tuh. Ada paham tak? hehe ala kacang parang je uolss.



Semenjak dah ada online services nie makin rajin lah aku mengorder. Klik3 sambil pejam mata jer uols haha. Pakai henpon pon boleh uols tak de masalah. Kot nanti kata kene pakai lappy or pc ken.

Dah semuanya dihujung jari apa tunggu lagi... kene jadi ahli dulu baru tau camna bestnya order vitamin yang kita suka nie melalui online.

Nak tau lebih lanjut jom hubungi saya:-

ila kamilah
012-5417451
jivebumz@yahoo.com

-Your shaklee independent distributor-

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site