Monday, March 26, 2012

Rindu Esya tak?

Hai korang..

Ade yang request nak tengok pic Esya yer? Sori la banyak2 esya sekarang tak suke bergambar.. Entahlah kenapa.. Kalo ikut genetik mama dia memang suka bergambar nie mesti ikut babah payah nak bergambar hehehe

Oklah nie ada beberapa keping pic esya kat dlm bb nih boleh lah buat tatapan aunty2 yg rindukan esya menjamu mata.. Utk pengetahuan semua Esya dah kurus skg nie dah tak bam2 mcm dlu lagi.. Makan memilih minah nie! Nanti kalo ade masa saya wat entry pasal nie yer.. Rasanya terlampau byk yg nak saya kongsikan bersama kalian.. Hurmm nanti2 lah yer tunggu saat saya berkesempatan nanti..

Walau ape sekalipon saya sayang sangat2 ngan blog nie.. Ada terniat dihati nak tutup jer blog nie tp bila di pk kan kembali..tak jadi..

Harap2 Allah beri kekuatan kepada saya untuk menulis lagi...amin

2 comments:

AnaLyana said...

Yeay! Esya in the blog!!!!..:)

Nanti cerita lagi ek pasal Esya..:)

:: Mrs.SyahNia :: said...

esya tomeyyy..lama tak bersua kat kuarters kan >__<

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site