Friday, January 20, 2012

Tukar langsir baru

Dah lama mengidam nak tukar langsir baru ko... tapi asyik la dok bertangguh.. ada saja halangan dan rintangannya.. minggu lepas ari sabtu lepas g kenduri kat dewan banquet mbsa shah alam terus ajak en bob g tempah langsir.. aku ada 2 pilihan..

TEWAH
NAGOYA

kalo tempah kat tewah tu cantik2 jugak langsirnya tapi rasa macam mahal jer.. nagoya plak harga kain boleh tahan.. tak mahal tak murah kira kalo nak cari yang murah2 tu memang banyak la.. aku nak yang murah tapi cantik :p

So setelah di pikir2... kitorang pilih NAGOYA, Plaza Alam Sentral... pilih kain dan tempah sekali.. SETTLE! Langsir untuk satu rumah yeay!

korangggg... aku rasa hepi giler kot lepas tempah langsir nie..hahaha yelah dah lama tau aku dok mengidam.. langsir yang sekarang nie aku beli kat jusco jer.. beli pon 2 jer.. untuk hall dan juga bilik kami.. lagi @ bilik pakai langsir yang mak mertua wakaf hehe


Langsir sekarang..udah setahun usianya.. lepas nie bye-bye


Kalo tak de pape aral Insyaallah 29 januari nie siap ler langsir yang ditempah tu... jeng jeng jeng.. tak sabar plak rasanya nak gantung.. exsaited ko! haha giler


nanti kalo cantik aku show kat sini kalo tak cantik tak mau show...

maluuuuu :) 



1 comment:

AnaLyana said...

Tak kira! kena show off jugak tau..:)

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site