Friday, January 6, 2012

Budak ini demam

Pic Esya pagi tadi...

Arinie my Qalesya demam... Semalam dah start demam masa amek esya kat rumah BS ummi.. Badan dia panas.. Balik tu susukan dia pastu bagi makan ubat demam..

Bangun pagi tadi badan Esya tetap panas.. Aduhai berbelah bahagi hati nie nak pegi keje ke idok.. Kat opis ada keje urgent nak kene siapkan..kalo tak siap arinie matikla minggu depan.. So pk punya pk tadi aku g keje jugak.. Siapkan apa2 yang patut balik tengah hari tadi.. Amek halfday lah arinie... En bob pon same..

Tadi masa amek Esya, ummi bagitau badan esya panas sangat...suhu 39 darjah celcius.. Ummi rendam esya dalam air kejap..pastu check suhu balik...turun 37 darjah celsius..hurmm lega skit...

Sekarang nak pegi klinik tapi esya sedap plak tido..kesiannye...adeh tak sampai hati tengok wajah anak yang sedang demam nie...sayu jer rasa...

Akceli en bob pon demam jugak 2 hari lepas..now dah beransur sihat.. Minggu lepas aku pon demam jugak.. Pastu esya... Ya Allah berikanlah aku kekuatan menghadapi segala ujian ini...dan mudah-mudahan esya akan cepat sembuh...

Risau :(

3 comments:

AnaLyana said...

get well soon esya.. anak demam mak mmg risau lebih..:)

therosputih said...

esya mcm mn dah ari ni akak?

*risau jugak nih...

mRsFirdxora said...

salam...jom singgah sini..ada baju comel2 utk baby girl...thnks...

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=291144120932129&set=a.291143940932147.68881.257436804302861&type=3&theater

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site