Monday, February 24, 2014

Anak buah baru kitew :)

Kenalkan anak buah baru kitew nie omei angat tau! Baru keluar daripada oven mamanya pada 20 Feb 2014 Jam 10.30 malam. Di beri nama Muhammad Adam Khalish. Khalish tu nama yang aku dok mengidam nak bagi dekat bakal anak lelaki aku nanti huhuhu melepas.

Tak apalah kita cari nama lain lah nanti kan... ntah bila nak beranak lagi ntah.. tunggu esya sara besor skit lah... kang kelam kabut aku dibuatnya.

Adam nie anak kepada adik lelaki aku kat kampung. Lepas nie Adam jadi peneman toknah yer sayang. Cucu yang ke 5 dalam keluarga kami. Aku dua, adik yat dua. Wah cepat sungguh mak aku dapat 5 orang cucu. Sekelip mata plak rasa dalam tempoh 3 tahun nie. Kalaulah arwah ayah ada mesti dia pon tumpang gembira kan.



Semoga Adam membesar dengan baik dan menjadi anak yang soleh. Berbakti kepada ibu dan ayah. Jaga toknah baik2... sayang semua orang seadanya... tunggu nanti maklong balik yer nak cium Adam puas2.


No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site