Wednesday, November 13, 2013

Konvokesyen Kak Yon

Siapa Kak Yon???? tu dia yang pakai jubah konvo tulah... kak yon nie anak buah saya. Anak buah no 2. Tahniah kak yon kerana telah berjaya menamatkan pengajian dalam bidang business IT. Selamat datang ke alam pekerjaan yeayyy

Lepas nie sebok mencari koje la pulak... Tamat pengajian di UITM, Shah alam.. syabas yon!

Abang dan kakak pastinya gembira menyaksikan anak depa berjaya kan... hurmm terpk jugak esok2 anak2 aku camna dapat tak merasa konvo begini.. mudah-mudahan...

Aku nie kan seronok sangat tengok anak buah berjaya tamat belajar.. memandangkan opis pon tak jauh dengan uitm tu ku gagahkan jua datang tengok.. walaupun jarak antara parking dan juga dewan sangat lah jauh.. tak pa yang penting kita datang meraikan bagi dia hepi gitu.. tapi sorilah bunga tak dan beli hehe.


kak ju pon ada.. sanggup amek cuti lagi tu...

dah tau pakwe kak yon datang wajibbb bawak bunga kennn... so kami tak beli lah hehe



abang dan kakak dengan bakal menantu...

banyak gambar jelah aku nak share kat sini sebagai kenangan

loving kapel ahak ahak

lastly....ehemmmm yon bagi peluang aku pakai jubah konvo dia.. merasalah aku berkonvo untuk kali ke 3 lalalala

tu je pon... tahniah yon daripada maklong sekeluarga semoga yon tabah menghadapi liku2 untuk mendapat pekerjaan yang sesuai dan setimpal dengan kelulusan yon lepaih nie.. maklong dah lalui semua tu dulu tau eh eh hehehe
 

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site