Friday, September 13, 2013

Shawl dan saya

Muka boolat tembam tapi ada hati kot nak pakai shawl hurmmm.. lantakkan.. So kepada yang muka boolat macam aku nih jangan malu jangan segan pakailah shawl ikut hati anda jika itu yang anda inginkan haha


Sekarang dah jadi macam TREND kan pakai shawl nih.. pelik aku.. sana sini orang nok meniaga shawl.. on9 bersepah.. aku pon salah sorang daripada korang kat luar sana yg gila beli shawl on9 mihmih
 
 setakat nie ada la beberapa helai koleksi shawl.. yg ini shawl jenis halfmoon. Agak pendek sedikit sebab tu kena pakai inner magic dan buat style begitu so nampak labuh sket

Sapa kata ada baby tak boleh pakai shawl?? anak tarik2 la.. lambat laa.. ahh itu semua alasan ja tu.. nak seribu daya.. tengok la aku pakai OK aje. Bior la anak nak tarik la apa.. asalkan pakai shawl hehe. Ntah kenapa aku gilaa pakai shawl pon taktau  :P ikut TREND kata ko! hahaha
 

eh ada gambar budak tombam nih pulak 


dan lagi gambar tuan punya belog yg perasan #comeylasangat pakai shawl bluweeekkk 
gambar pagi ini dengan opismate... pon perasaan jugekk
 

dan lagi gambar tatau bila ntah.. 

ok ke idok aku pakai shawl nie?? 
kahkahkah gelakkan utk diri sendiri
 
ok ok  
pipi tombammm
 
tak pa tang pipi ja tembam tang lain ok.. 
ok itu saja nak tayang.... 
lalalala

ari jumaat rehat lama malas nak keluar sebab tu buat entry merapu nih..

k bye

 

2 comments:

attyfir said...

cantik jer..x de tembam pun pipi..
kty ye..kalo pakai shawl nmpk gemuk..tp nak gak pakai ..ikut trend katanya

Unknown said...

attyfir,
hahaha kakty buat saya tersenyom simpul...rindu kakty! rindu belog!! eh tetiba... yelah kakty ikut TREND kottt hahaha

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site