Monday, October 28, 2013

Permata hati ku Double Q

Dua permata hati ku
Double Q

QALESYA IRDINA & QAYSARA ALEESYA

Eh kenapa nak capital letter pulok hahaha 

Ermm lusa aku kena g outstation.. ke cherating... pestime nak tinggalkan double Q dan babahnye... babahnye ok la kan sebab dah besor... 

nak tinggalkan anak2 dengan babahnye nie yang buat aku risau.. ermm boleh ke suami aku nak jaga dorang sorang2 nih... risau tahap gaban jugak laa memikiornye pon... 

Aku harapkan mudahan En bob dapat jaga dorang dengan elok.. cukup makan semuanya hahaha. Makan macam biasa aku dah suruh dia beli aje kat kedai mamak bawah umah tu. Makanan sara aku boleh buat frozen nanti. Esya boleh makan makanan sama babah dia.. 

Riso sangat padahal nanti aku tak de ok jer pon... secara otometik semuanya berjalan lancar.. betui tak? bila kita ada memang semua kat bahu kita.. bila kita tak de pandai jer dorang nanti.. betui tak?? hehehe

Aku ke cherating gantikan bos... rabu sampai jumaat jadi urusetia kat sana.. tengok aturcara program macam santai aje... tapi tak taulah macam mana nanti.. ermm boleh lah kalo ada kesempatan aku update dari sana yer... share story hehe.

Sekarang time rehat aku malas nak kuar makan.. aku dah bawak bekalan pagi tadi.. so time rehat boleh la berehat sepuas-puasnya depan komputer kahkah

Rindu zaman berblogging dulu-dulu.... Ya Allah pliss kembalikan kerajinan aku...








No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site