Wednesday, October 29, 2008

Rumah terbuka Aidilfitri Jakess

Alhamdulillah sudah dua kali berturut2 sambutan hari raya peringkat jabatan berlangsung saya dapat bersama2 meraikannya.. tahun lepas tema nye lebih kepada warna marron tp tahun nie ketua jabatan nak kaler ijau pulak.. mcm tau2 aje faveret kaler saya tu.. hehe jgn mare uols.. i suke ijau tau.. love green.. :P

Beginilah suasana di perkarangan parking tempat saya bekerja.. seawal pagi staf2 yg terlibat telah bertungkus lumus membantu menjayakan jamuan aidilfitri kali ini.. memandangkan tetamu VIP yg akan datang ke sini adalah MB selangor maka ada di kalangan staf2 yg terpaksa turun padang iaitu kene datang bekerja pada hari Deepavali.. apa bleh buat kan dah tanggung jawab gitu.. seb baik la nama saya x naik.. fuhhh lega.. tp tahniah la kepada kawan2 seunit ku yg telah berjaya menyetelkan segala tugasan sempena perasmian SOJ tu yer.. Syabas betty.. hiks

suasana waktu pagi di perkarangan opis

saya, kak dah dan nurul
sebelum turun padang bertungkus lumus di khemah masing2 harus posing dulu..

masing2 tengah membizikan diri time nie yer

waiter n waitress pun sebuk menyiapkan meja VIP dan VVIP

haa saya wat apa?? saya kan dah bagi tau yg saya kene jaga khemah kuih-muih.. pasni saya pun akan membizikan diri jugak tp saya masih sempat lagi utk snap gambo sendri.. jgn xtau yer! :P

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site