Friday, October 17, 2008

Ape ke hal nye nie?? haha

Owh petang semalam.. byk pening wooo.. sungguh manyak ketas2 kecik atas meja saya.. 2,3 arinie mmg saya terasa amat dan sangat konpius.. macam2 pk la kan keje lagi, masalah diri sendiri lagi.. family la macam2 la kan.. susah nk cerita ceritu kt cni.. sensor n tak seswai jugak..huhu

Tp salah satu cara saya mengingat benda2 pelik yg xpenah saya nk ingat dalam idup saya adalah menulis atau wat catatan.. hah hamek kau penuh meja ngn ketas2 kecik tuh.. masa nie dah abes waktu bekeje k.. sementara tgu suami nurul datang amik sy ngn nurul nie la keje yg saya wat k.. lepak2 sambil borak petang gitu.. tp sebenarnya kan bagus gak kalo kita wat note cam gini.. huhu utk orang yg lemah ingatan cam saya mmg seswai k!! :p kalo nk tampal2 kat dinding ker depan pc ker ok jugak.. tp cam saya rase semak la plak.. so saya selerakkan hanya atas meje.. huahua

Lagi satu kan saya suke tulih diary..fuh nak nak pulak time sadis2 tuh mmg banyak idea nk kuar.. harharhar.. ape dah merepek pulak nih.. sebenarnya nk cite masalah meje saya yg semak nie ajo.. hehehe

meja ku yg serabut cam tuan dia.. :D

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site