Sunday, December 7, 2014

Tak mampu ber bokitta kami ber aidijuma

Assalamualaikum semua!
Hai buat apa hari nie? kami sekeluarga keluar jugak siang tadi ke mydin mall subang membeli barang keperluan dapur. Ikutkan hati malasnya la hai nak keluar.  Nak tido je rasanya.. tapi mengenangkan lauk pauk dalam peti ais dah semakin susut gagahkan lah juga keluar.
Oh yer hari nie tak mau sembang pasal produk yer. Esok kita sembang len. Hari nie nak sembang pasal tudung bawal yang paling hot di pasaran iaitu Aidijuma.Sejak saya terjebak dengan group wasap Aj Lover memang setiap kali ada keluaran baru saya nak beli.. parah jugak nih sebab ada geng dia lagi seronok dan menjadi2 hehe.
Bagi sesiapa yang belum mengenali dengan tudung Aidijuma ia ada 4 jenis tudung yang berlainan iaitu black label, green label,  red label dan white label.
Dari segi kualiti ianya sangat berbeza antara semua label. Paling mahal black label iaitu rm33. Manakala white label cuma rm10 sahaja. Mana tak gila asyik nak membeli aje hehehe. Suami belum sound lagi jadi ayuh kita beli lagi kekeke. Harganya yang berpatutan sebab tu ianya menjadi pilihan..
Terserah kepada masing2 jika mampu beli la yang mahal. Bagi saya mahal atau murah tu tak penting..yang penting cantik dan selesa dimata kita. Asalkan dapat menutup aurat itu sudah bagus ye dak? paling best tudung Aidijuma nie kan sesuai aje kalau pakai dengan baju kurung tak kira lah kain jenis plain atau bercorak ianya matching aje.. pakai ala2 datin juma plak tuh..perghh perasan lawa hahaha.
Ok uols pi terjah concept store Aidijuma yer.. saya tak jual.. saya jual shaklee sahaja..
Pm / wassup saya jika nak beli produk shaklee 012 - 5417451

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site