Thursday, December 29, 2011

Apa yang Hot 2011?

Pagi tadi semasa memandu ke pejabat sambil dengar hotfm pasal topik pagi nie iaitu apa yang hot sepanjang 2011 nie.. adalah sorang caller tu kan dia bagitau dalam tahun nie aje dia dapat keje baru, rumah baru, boyfren baru, lesen kete pastu kete baru wahhh kelas ko jah!

Heibat lah ko.. tahniahh.. paling jeles tang rumah tu.. tang perkara lain aku tak heran sangat hihi


hurm so apa plak yang hot untuk aku bagi tahun 2011 nie yer?

erm mestilah yang paling HOT semasa bersalinkan Esya pada 19 April 2011 yang lalu.. saat yang paling membahagiakan dan mencemaskan juga.. dan melalui hari-hari indah bersama suami dan anak tersayang...

Alhamdulillah ku bersyukur padaMU

itu je kot yang paling HOT bagi aku.. yang lain2 biasa aje.. korang lagi lah HOT kan g bercuti sane sini oh jelesssnye... nak g bercuti jugakkkk!

nasiblah aku dapat laki yang bukan kaki jalan tsk tsk tsk
ohyer korang aku tengah demam nie so mood nak berbelog tu agak kurang.. tapi aku still baca entry korang secara senyap2 cuma nak tinggalkan jejak jer tak dapat hoho..

oklah aku mau siapkan LNPT nie buat last minit macam nie lah tak keruan hidup.. kejap ingat hrmis kejap ingat belog hehehe

okbai


No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site