Sunday, September 7, 2008

Puasa hari ke 6

Ptg kemarin sy kt umah pas puas bukak blog nie sy rehat la.. sakit mate weh tenung pc nie lame.. huh saya pon golek2 la kt depan tv.. tetiba henpon saya bunyik.. jeng jeng suprise.. sape lg nk msg saya kan.. of cos la my darling.. atau bukan nama sebenar En Bob.. hehe die ajak saya kuar bukak pose same la.. bestnya.. nie la masa yg di tunggu-tunggu.. yes yes.. saya dah terbayang nk makan ala-ala "Western food" ntah napa tetak nie teringin sgt nk mkn spagheti.. fuh sodap.. Dipendekkan cite En Bob sampai sampai kt umh saya lebih kureng jam 5 lbh dah la.. "alamak dah lewat ntah2 xdpt g mkn kt ctu.." "xpun mkn kt kedai Rosdet Tom yam kt kampung Baru pon sedap gak nie"... We all sampai kt kg Baru lbh kurang jam 6 lbh.. Saya turun kete dulu g tanye pekeje kedai tuh kot2 dah penuh.. dlm ati doa2 mudah2an ade la 0 lg.. En Bob berusaha mencari parking.. "Abg nk tnye nie ade meje 0 lg ke" tanya saya kt pekeje laki nie.. "Sori la dik dah penuh.. esok jela datang kalo nk datang col dulu yer" ekeleh main col pulak dah.. dasat kedai nie.. Fuh akhirnya saya msg En Bob btau kedai tuh dah penuh.. Dan akhirnya kami terpaksa mengubah plan berbuka pose kitorg kt pasar malam Jalan Tar.. huhu sedey... "xpe xpe karang nk makan gak kt kedai Rosdet tuh" kata saya dlm ati..heheh

Jalan jem..uwaaaaaa

Tetap maintain walaupon jem gler..heheh

Jadik peneman setia driver sebelah nie haa..

Tgk tuh banyak nye kete... sume nk berbuka kt kl ker nie?? iks iks conpius..

Kat pasar mlm jalan tar.. masa nie saya dah beli Roti John 1..cukupla wat lapik perut karang..

Nie die roti john kg baru mai.. sedap korang...

Fuh lega dapat buke pose walaupon kt sebelah mydin..uhuhu

Pastu g pekena ice blended perasa mocha.. sedap gak mgu lepas we all amek capuchino.. sedap lg la capuchino tuh..hehe sempat g komplen

En Bob dok leka mencari sampin raya nya.. Awai lg ler syg..hehe

Yea dah sampai kt ROSDET TOMYAM.. dahaga tau nie air saya punye.. En Bob saya lupe nk snap gambo nye tp die oder air nescafe ais.. hee

Tu dia ulam dan sambal belacan

Nasi putih

Ayam masak merah

Sotong goreng tepung

Tom yam campur..dalamnye ade lala,sotong n ayam..fuh pedas tp sodap..

Kailan ikan masin... Sume nye RM 22.00 tunai.. ok la kan banyak lauk tuh.. bleh la uols try lak kan kan..hee

xsabar nk makan dah time nie coz dh lewat..

pose dulu yer..huhu lapo lapo..

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site